Gittim orada iğne durumu oldu yoksa aslında iyi gibiydi ama işte diyorum ya sıkıntılı süreçten dolayı belli de biz mecbur kaldık mesela kanamanın sebebi rahimde yara oluşmuş 😏 Ama kimse demedi öle bişey Allah iyi insanlarla karşılaştırsın her daim iyi doktorlarla da inşaallah