Anneler merhaba 2 saat önce bebek karnımda çok sert bir hareket yaptı dönüş gibi eşim bile farketti baktığında neden öyle hareket etti dedi . Ondan sonra belim ağrımaya başladı acaba doğum belirtisi mi doktora gitmelimiyim uzanınca hafifledi ama tam anlamıyla geçmedi. Başına böyle birşey gelen var mi ?