Gizem9488 Doktorun verdiği hiç bir ilacı içemiyorum normaldede ilaç içerken midesi bulanan bir insandım şimdi daha kötü oldum hiç bir ilacı içemiyorum benim gibi olan varmı bebeğe vitaminleri almamamın bir zararı olurmu?
Ebruaybars Gizem9488 ben demir ilacını içiyorum sadece bı de decavit var ama yutamiyorum ilaç fobim var genzime kaçacak gibi oluyor içmiyorum yediklerime dikkat ediyorum hep ondan alıyor vitamin doktorda iyi bebek dedi ama beslenmene guvenmiyorsan icmen gerekir
Asenana Gizem9488 gelişmesine yardımcı olmak için veriliyor vitaminler kuzum mideni bulandiriyor olabilir. Mesela günün saatlerine yay hepsini birden içme bir bir iç belli zamanlarda belki ozaman bulanmaz :)
Busra_sarp1 Bende hiç bir şekilde decaviti içemiyodum ilaç içme huyum yoktur bırakmıştım bikaç gün sonra doktoruma söyledim mutlaka iç dedi ve tekrar başladım içiyorum mecbur 😌
Zeynepoz Gizem9488 içmeniz gerekiyor vitamin eksikliğinden kaynaklı bebekte sıkıntılar olabilir Allah korusun tanıdığımızın D vitamini eksikliğinden dolayı kızı idrarını diren ile yapacak hayat boyu o yüzden lütfen bu tarz takviyeleri alın hem doğal yönden hem de ilaç ile 🙏🍀
buseyusuf27 Gizem9488 bir sakıncası olmaz cnm bnde hıc kullnmadm ilaç cok sukuruhersy yolunda gdyor yedıklerne cok dkkt ettkten snra doktorda gerk duymuyorsa kansızlık vs yoksa ıcmeyebılırsın