Merabalar anneler ve anne adaylari bi sorum olacaktı 11 hatfalik hamileyim ama 2 gündür kasık ağrım var ama anlık bi ağrı sanki bıçak saplanır gbi korkuyorum sizce normal mi daha once de vardi ama o boyle değildi bu cok farkli bi sancı yermden harekat edemiyorum nasıl geçer anlık oluyo sadce ama hemen geciyo sık sık oluyo 😣😣