sherlock_anne Busratlv98 hayırlı olsun canım hamilesin. Değere göre ortalama 5 haftadan büyük hamilesin. Gittiğindr kesen görülebilir
BegumIscanTunc Busratlv98 progestan değerin gayet iyi ve hamilesin kontrole gittiğin zaman keseni görebilirsin canım hayırlı olsun
Nasippp BegumIscanTunc benimde adetim 2 gün geçince progesteron 43 beta 509 idi salı günü keseyi gördük bu hafta kalp atışı İÇİN gideceğim heyecan ve endişe var ☺️ sizce benim progesteron değerim nasılmış 🙈 daha önce kayıbım varda biraz tedirginlik oluyor
Busratlv98 Nasippp Bence seninki de iyi ki keseyi görmüşüm kalp atışını dinlemeye gideceksin canım ❤️
BegumIscanTunc Nasippp benimde Protestan değerim 42 idi 3 kaybım vardı ve şuan hamileyşm doktorum Progestan seviyen gayet iyi dedi şuan 4+4 hamileyim 🥰
Busratlv98 Busratlv98 ben BegumIscanTunc Maşallah,Allah sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin kuzum ❤️
Nasippp BegumIscanTunc benimde 3 kayıbım var bu 4. İnş bu kez sağlıcakla kucağımıza almak nasip olur 🤲🏻🐾