gbayindir Merhaba hamişler bebegıme park yatak alacagım yatak odasında duracak ama gün ıcerısınde süreklı oturma odasına taşıyamam. Oturma odasına yatması icin hangisi daha rahat olur teşekkür ederim🤗
Aknkbr gbayindir bn direk koltuğa battaniye açarüzerine koyarım diye düşündüm babynest sadece 6 ay kullanıcak gerek yok diye düşünüyorum
Mervee09 gbayindir bende bunu cok düsünmüştüm canm ana kucağı alıcaktm uygun fiyatlı onlarda inceledim cok dandik geldi gözüme diğerleri de pahalıydı gerek görmedm kısa süre için https://www.google.com.tr/shopping/product/1/image?q=e+bebek+ana+kucağı&client=safari&channel=iphone_bm&prmd=sivn&biw=320&bih=454&prds=cs:1,paur:ClkAsKraX3vs22bPr_bI9-GMvFpMyXZJMQcp0NThI87Q2sgtti-sQsvtieCIFuVaRr28opo3HoyoOZKU36tZ03MZ0yTqa-hmBbtdwyfyeHse9uqKDo4wXEONBRIZAFPVH71_fHwiG7fEvkOIFW46EBbiaDg6CA,pid:4002055748372686836,sgro:iv,mvi:0böyle bundan aldm letgodan temiz kullanılmış denk getrdm evdede herseyini söküp yıkadm sende düsünebilirsn
Hanifee1273 gbayindir benim annem babynest boyutunda döşek yaptı yumuşacık onu oturma odasında da kullanırım ayağımda sallarkende beşiğin içine koyarken de , böyle daha kullanışlı diğer şeylere göre bence
Cnsgizem gbayindir bebeğim 3 aylık ben hamakta kullanıyorum babynestte kullanıyorum ikiside rahat oluyor
gbayindir Cnsgizem babynest hediye gelme ihtimalini düsünürsem belki hamal alabilriim bliss daha kalın metal ayagı olan 20 kg yazıyor
Srzrk gbayindir Ana kucağı ve hamak tavsiye etmiyorum. Uzmanlar bebeğin sallanarak uyumasının sağlıksız olduğu kanaatinde. Sallanmayacaksa ana kucağı ve hamak çok mantıklı değil gibi. Babynest bence ☺️
gbayindir Srzrk teşekkür ederim evet duymustum ama gazlı bebeklere hamak iyi geldi yazmıslar yorumlarda hep ilk bebegım cok sey okuyorum kafam karısıyor🙈 annem ben emzirir yatırırdım dıyor hep
Srzrk gbayindir Gazlı bebeklere kiraz çekirdeği 😀 Benim de ilk bebeğim olacak inşaallah. Çevremdeki güvendiğim tecrübeli arkadaşlarımdan öğrenmeye çalışıyorum, araştırıyorum vs☺️
Selmaesya gbayindir hamak gereksiz kalabalık bence .Ben pusete yatırıyordum gün içerisinde çok seviyordu
Fatmagnnc gbayindir ben hamak aldım babynest de hediye geldi ama gelmeseydi almazdım yani çok da gerekli değil bence. Hamak kullanışlı olur diye düşünüyorum.
bebegim_28 gbayindir bende hamak da var baby nest de var ama ikisinide ben almadım yeğenimindi yengem verdi kendim alacak olsam hamak alırım yeğenimde çok kullandık çünkü baby nest çok da gerekli değil ben 5 6 ay kullanıp geri vericem