Yasininannesi Her kese iyi günler.Aranızda hamilelikde antibiotik kullanmak zorunda kalanlar oldu mu? Hangi antibiotikleri kullandınız?
Merymtysuz Enfeksiyondan dolayı enfexia kullanıyorum doktorum bi sakıncası yok dedi doktoruna güveniyosan bi sakıncası yoktur
Yasininannesi Merymtysuz Anladım Allah acil şifalar versin.Bende ara sıra 37-37.3 aralığında ateş olduğu onun doktorum 7gün antibiotik kullanmamı önerdi.Bebeye bi zararı olurmu diye sürekli düşünüyorum.