Mersin 29 haftalık kız bebegıne gebeyım karnım sivri büyüyo doktor yuzde yuz kız dıyo gorenler senınkı erkek olabilrmı dıyo gobek seklı sıvrı olan varmı aranızda😳
Minigininannesi Mersin bizde 31+2 günlük olduk benimde öyle sivri Karnım top koymuş gibi duruyor 😊 benimde kız bakma sen insanların dediğine
Eroluntombisi Mersin banada karnin sivri erkek diyorlar ama.doktorum kesin kiz diyor ayrintida da kiz cikti bosver sen onlari doktorum.her insanin karin sekli vücut yapisina gore degisir dedi
Nero Bende erkek annesiyim 33 haftalığım ama gören kız karnı diyor hep hurafe seylere takılmamak lazım
Senibekliyoruz Benim de karnım oldukça sivri.4 tane dr kız dedi ama gören herkes bu erkek karnı diyor.o kadar sinir oluyorum ki.bence tamamen bebeğin karnımızdaki duruşu ile alakalı.
HlyaSinanAk Benimkide kiz insallah yanlarim bos ortadan one dogru uzayip gidiyo😁😁 legen kemiklerim hala gorunur halde. Oglumda top gibiydi cok guzel gobusum vardi bu hem asagida 😅😅