Sekersizkola El parmaklarında uyuşma yaşayan var mı, hiç geçmeyecek şekilde uyuşuk dolaşıyorum, hamilelikten midir ya da şekerden ?
Melekbayrak Sekersizkola valla ben 14+0🤰 geceleri uyurken elim uyusuyor uyusuncada uyaniyorum her gece boyle neden bilmiyorum 😏
Aknkbr Sekersizkola kaç haftalıksın sanırsam bnde 16. Ve 21 . Haftalarda olmuştı sonra geçti kendiliğinden
Sekersizkola minikmucizem1_ benim şeker yüklemesi yapıldığı gün başladı, doktor da olabilir dedi ama kesin şekerden diyip yanlış yönlendiremem