Kelebek34 36 gün önce normal doğumla kızımı kucağıma aldım. Normalde bayılmadan geçirdiğim kan aldırma maceram yoktu. Dişçide, kan aldırırken veya başka hastanelik herhangi bir işim olduğunda hep tansiyonum düşer ve bayılırdım. İnanın bu hiçbi zaman aksamadı 😄 Yani benim için doğum imkansız bir şeydi. Ama ne çatı muayenelerinde ne doğumda korkulacak bi şey yok. Bebeğim 4 kilo 40 gram doğmasına rağmen doğumda bayılmak aklımın ucundan dahi geçmedi 😊 Hele çatı muayenesi çok çok kolay kendinizi kasmadıktan sonra 5-10 saniye sürüyor hiçbi şey anlamamıştım ben. Canımda acımamıştı kanamamda olmamıştı. İçiniz rahat olsun 🥳