Serrax Kızlar oksaparın saatini geçirmişim sabah 10 a doğru vuruyordum bugün unutmuşum aklıma az önce geldi 1 de vurmuş oldum çok tedirginim bişey olur mu ya? 6+2 yim
Dk384238 Serrax sanmıyorum birşey olacağını bende geçen unutmuşum 10 vurduğum iğneyi 3 te vurdum akşam iğnesinide gece 12 de vurdum
Aknkbr Serrax hiç bişey olmaz allahın izni ile bende de geçer bazen 2 3 saat geç vururum hatta bi keresinde unutmuştum o gün vurmayı bişey olmadı
Serrax Deletedmom320 aslında hep aynı saatte vuruyordum ilk defa unuttum,zaten o yüzden çok panik oldum,alarm kuracağım ama evet👍
Gnlll İğneyi göbekten mi yapıyorsunuz ? Ben göbekten vuruyorumda 31 hatftaym artık zorlanıyorum vurmaktan sanki 🤦🏻♀️
Giz4110 Gnlll öyle canım insan göbekten yapamıyor 30lara gelince halbuki çok rahattım ama psikolojik olarak yapamıyorum kızım hareket ettikçe😊 daha çok acıtıyor ama bacaktan yapıyorum artık 32 bitiyor çünkü
Mina01 Dk384238 ayrıca coraspin kullanıyor musun peki bende 6000lik enox kullanıyorum ve coraspin onun için merak ettim
Gnlll Giz4110 evet artık çok hareketli oldular maşallah bacak dediğiniz neresi dizin üst kısmına mı ? Bide doktorunuza mı danışıp oraya vurursnz?