Kızlar sonunda bende doğurdum🙏🙏 üstelikte 13 Ağustos babasının Doğum gününde❤️ Normal Doğumdan epidural sezaryana mecbur kalındı.. çünkü Ankara’da gitmiş olduğum etlik kadın Doğum maalesef bi çok önemli noktayı kaçırmış .. doğumu Trabzon özel imperial hastanesi dr. Onur Dündar’a yaptırdım..herşey çok normalken birde kaç sonuçlarına ve ultrasona bakalım dedi..ultrasonda ilk gördüğü bebeğin sol böbreğinde idrar birikmesi ve annede çıkan yüksek gebelik kolektazi..bugün acil almamız gerek dedi ve öyle hazırlıksızdımki kontrole gidiyorum diye doğuma gitmiş olmak🙈🙈 artık kaçış yok maalesef ve o günde eşimin Doğum günüydü yatışım yapıldı 1 saat sonra hemen Doğuma alındım 51cm 3480 kilo dünyaya geldi benim pamuk oğlum 🙏🙏🙏tabi hemen göremedim ultrasona vs sokuldu oğlum idrarın boşaltılması gerekiyordu gerekenler yapıldı pazartesi tekrar bi ultrason.. rabbime bin şükür oğluma kavuştum.. darısı en güzelleri ile isteyen herkesin başına..