Sanki doğum öncesi göğüs le çok oylamayın diyorlardı doğumu tetikler falan diye.kremi de çatlak yara kanama falan olmasın diye 1 ay önceden başlayın diyorlardı sanırım. Ama benim tam bilgim yok bu konularda, tecrübeli ler yazarsa ben de öğrenmiş olurum.