Kızlar ben 8 haftalık hamileyim özelden takibimi yaptırıyorum ancak özeldeki doktorum orada testler çok pahalı olduğu için devletten testleri yaptırıp sonucu ona göstermemi istedi şimdi sorum şu devletteki sonuçları özeldeki doktorum sistemden bakıp görebiliyor mu ben sonuçlarıöa barkodumu kaybettim diye bakamıyorum da bilen yardımcı olursa trşekkür ederim