Sibel3461
🤷🏼♀️Valla canım kimi sebamed ‘e iyi diyor, kimi de hiç memnun kalmıyor bence kişiden kişiye , bebekten bebeğe değişiyor yani.
👀Benim 1.5 yaşında kardeşim var annem ona neler denedi, çocuğa en çok yarayan Dalin oldu. Ama kimse Dalin’i beğenmiyor.
🤷🏼♀️Bence markalar ile değil bünye ile alakalı.