Tugba078 Lohusa sepeti sitesinden lohusa pijama takımı alcam ama hangi beden almalıyım bilemedim yardımcı olurmusunuz🤗
deletedmom351 Tugba078 Canım zaten onlar normalimden büyük oluyor sen M giyiyorsan o senin için L oluyor yani kendiliğinden bi tık daha büyük o da hamilelikte alınan kilonun hemen gitmediği için. Rahatlık düşünülmüş eğer çok kilon yoksa M yada L alabilirsin. Tabii sen daha iyi tanıyorsun vücudunu.
Tugba078 B8use karar veremiyorum sipariş vercem ama bekliyorum şuanda hamilelik önce s beden m beden de kullanıyordum ama doğum sonrası ne olur insan bilemiyor😬
B8use Tugba078 anladim yani benimkiler m beden ama kisiye gore degisir tabi canim biraz arastirip oyle alirsin
Uygun XL al pişman olmazsın. Doğumdan sonra bi de insan şişiyor. Beni görenler diyordu sen hamileyken bu kadar değildin sana ne oldu diye. İki hafta inmedi şişim. Büyük olması rahat olması önemli.
Tugba078 deletedmom351 l almaya karar verdim çok dar olmasının anlamıda yok normalde bazen s bazende m giyiyorum l aldım rahat olsun diye hayırlısı artık☺