Rabia88 benimde sürekli elimde günümüzde elinden düşüren özellikle ilk gebelik yaşayan anne adayı varmıdır acaba bence yok. Çünkü her bilgiye internetten ulaşıyoruz. Ben kullanırken ya ellerimi yukarda tutuyorum karnıma koymuyorum yada yastık koyuyorum öyle bakınıyorum. Yani en azından direk temas etmiyor. Doktorlar zararlı değil diyor ama netice de hiç olmaması gibi durum söz konusu değil