Mom653 İnsallah kuzum insallah bende o süreçteyim şu an 24 yasındayım 3 yıldır olmuyordu yumurta rezervim çok azmış bende gonal f 900 kullandım 5 günüm bugün yarın kontrolüm var banada dua edin lütfen 🌷 Rabbim anne olmak isteyen herkese anneliğş hakedecek herkese anneliği nasip etsin cok zor inan ki Rabbim e sığın. Bide bisey sorcam sen iğneyi kaç gün kullandın?? Kontrole gittiğinde tekrar iğne yazdımı doktor ben cok korkuyorm maddi açıdan 2 kutu 1800 tl iğne sadece, daha şimdiden 4 bucuk milyar para gitti ve daha tüp bebeğe de 8 milyar verecez :(