Msltms 0-3 ay olanları çok alma canım, 3-6ay en çok kullanılan. Ve kesinlikle kış cocugu ise astronot mont tulum dışarı cikaracagin zaman büyük kurtarıcı ama çok büyük alma zaten kalıpları geniş oluyor bebek içinde kayboluyor. Bide yorgan vs ortemeyecegin için boğulma riskinden dolayı kesinlikle polar tulum giydir mis gibi yatır, iç zibinlari uzun kollu tercih edebilirsin en azından 0-3 olanları. Sonrası zaten Nisan oluyor. Yarım kollulara geçersin.
Müslin al mutlaka acayip kullanışlı,