Dilek-123 Merhaba anneler Casual Cadillac Air Trona Travel Sistem Bebek Arabası Antrasit kullanıp memnum kalan oldu mu acaba
Rabiaagk Dilek-123 aynı arabadan aldık gayet güzel görünüyor kullanıcı yorumları da iyiydi çok araştırıp almıştım. Ama henüz kullanmadığım için bilemiyorum
Mihre Dilek-123 Casual vista kullanıyorum 2 yıldır,travel kullanan hemen hemen herkes 1 yaşa gelmeden bastona geçiyor.Bebek arabası seçiçimden hiç pişmanlık duymadım.Tavsiye ederim.