Yaren- Kızlar doppler akım kaybı yaşayıpta cocugunu saglıklı dünyaya getşrebilen var mı ? akım kaybı mevcut ters akım yok , 29 haftalık olduk ama 2 hafta geride bebegim 34 ü görmemiz gerekiyor muş daha bir ay var hastahanede yatıyorum 10 gündür
Serifeisitmir Yaren- canım hiç bilgim yok ama üstte kalsın diye yazıyorum çok çok geçmiş olsun Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin
Yaren- 67380ipek yok ultrasonda cıkıyor zaten , beb gebelik zehirlenmesiyle geldim bide akım kaybı cıktı 😔
67380ipek Yaren- benm arkadaşım yaşadı geçen sene bebeği zayıf ve erken doğdu seni korkutmamak için söylemedim