Gulooo34 canım 4 gün olmuş daha ,acıması ve kalkamaman çok normal bende öyleydim. Ama antibiyotik vermesi gerekirdi neden vermemiş ki . Benm doktorumun verdiğinde 3 hap vardı 3 gün içmiştim . Sen bi sor bence canım ,başka doktora falan. Önemli çünkü enfeksiyon açısından