Dilekbaskabak Selam kizlar Ümraniye afiyet hastanesi vefa yilmazerde doğum yapanlar varmı ona gitmeyi düşünüyorum tecrübelerinizi paylasirmisiniz
Betul5352 Ben değil ama görümcem yaptı vefa hanıma gidiyordu çok memnundu çok tatlı bir kadın ama gece doğum olduğu için tabi nöbetçi doktor tarafından doğum yapıldı doğum konusunda bi bilgim bulunmuyor canım