Yagmur654701 Busra4122 canm bende tetanoz sonrası ertesi gün hiç hissetmedim ama sonradan düzeldi çok şükür bebeğin gayet iyidir emin ol zaten bu haftalarda düzensizde oluoms
Goncabuyruk Busra4122 aşının yan etkisi var aşıları masum neden görüyorsunuz ki anlayamıyorum aşıda ilaç tararı da var zararı da doktora gitmenizi tavsiye ederim