5+5 hamileyim igne ve ilaclariimi kullaniyorum duzenli bi sekilde surekli istiharat halindeyim ama hala ara ara pempe lekelenme seklinde kanamam oluyor, vucuduma ter basiyor sancim ara ara oluyordu ama ole cok siddetli degil cumartesi kontrolum var diye bugun tekrar doktora gitmek istemedim, dusuk yasiyor olabilirmiyim acaba psikolojim bozuldu cok zormus rabbim yardimcimiz olsun