Gamzedmn 3 haftalik hamileyim bugun kahverengi leke geldi hafif sancida var normal mi yasayan var mi boyle endise ediyorum
Af_dmr Gamzedmn çok daha yeni erken öğrenmişsiniz hayırlı olsun öncelikle ama normal olmaz hicbir lekelenme yada kanama doktora gidin önlem alır en azından. Hafta sonu doktor bulamayabilirsiniz o yüzden hep yatin kalkmayın sabah erkenden gidin.
Af_dmr Gamzedmn stres yapma yine çok erken ögrendigin için belki üstüne gorme olayını da yaşıyor olabilirsiniz. O yüzden siz her ihtimale gore yatin dinlenin pozitif olun. Sizinle beraber olur sağlıkla kucaginiza alırsınız insallah