Merhaba arkadaşlar 37+0 günlük hamileyim 2-3 gündür yoğun kaşıntı sebebiyle test yaptırmam sonucunda gebelik kolestazı olduğumu öğrendim ve doktor yarın sezeryana alabileceğini söyledi ciğer geliştirici iğne vuruldum. Aranızda bu durumu yaşayan var mı nasıl ilerledi süreç bilgi verebilir misiniz?