Arkadaşlar 10 Ağustos gece saat 9 da acil sezaryen e alındım 10 da Doğum bitmişti. Çok fazla gaz sancısı çektim en son ertesi gün gece 4 de çıktı gazım. Fakat hala sancı yapıyordu doktor 2 günü çıkmadan lavman yaptırdı yine gazımı çıkardım rahatladım. Taburcu edildik. Bugün evde 4. Günümüz ve ben hala çok çok fena sancı çekiyorum bebeğimle doğru düzgün ilgilenemedim bu arada kesinlikle asla gaz yapan bir şey yemedim zaten korkudan. Denemediğimiz şey kaldı mı bilmiyorum gaz çıkarsam bile tekrar guuuur diye ses geliyor ve inanılmaz bire sancı ter boşalıyor resmen . Önerisi olan benim gibi böylesi bir şey yaşayan var mı allah aşkına yardım 😭😭😭😭