Betuldefnem Kızlar ne zamanda bir gitmeli doktora en son 27.haftamda gittim şeker yüklemesi için şuan 30 haftalık olduk
Cileklipasta Betuldefnem 34. Haftaya kadar ayda bir gittim sonra 15 güne düştü. Ama her kontrolde doktorum söylüyordu şu kadar zaman sonra görüşelim diye.
Mihre Betuldefnem Benim doktor randevumu 2 buçuk ay sonrasına vermişti😄 ben dayanamayıp 5 hafta sonra gittim.Bir problem yoksa 35 den önce sık gitmenin manası yok.
Bebislerimiz Betuldefnem unuttu belki de haftaya git bence 😌 bana gelecegim zamani söylüyor ona gore randevu alıp gidiyorum
Betuldefnem Mihre yani hiç bir problem yok hareketlerini hissediyorum ağrım sancım yok cuma günü sağlık ocağında izlenimim var zaten