ozgeaa ben ictim 42. hsftaya girerken benim nazli kizim gelmedi netten baktim aksam yaptim bide sabah yaptim o gun cumartesi yani doktora gittim yolda nisanim geldi doktora soyledim normal dedi cunku kanli degilya sancim acilmam da yok eve giderken sancilarim basladi bi gun evde cektim pazartesi sabah doktora gidip yatisim yapildi dogum yaptim denk mi geldi bilemem ama suan da hamileyim 37 biterken hemen icicem insalalh 😁