Umudunannesi Sanırım sonsuza kadar hamile olarak kalcam diye düşünmeye başladım🤦🏻♀️ en ufak bir ağrı belirti yok napcam ben bu sıpayı nasıl doğurcam 😪
Kuzeyufuk Umudunannesi doktorunuz ne dedi? Suyunuz ne durumda ? Bide kaka yutma olayları olabiliyor bi doktorunuza danışmanızda tekrar fayda var
Oglunubeklyenanne Umudunannesi 41.hafstayı bitirdim bendede hiçbi belirti yoktu bebek kilolu oldgu için sezeryanla aldılar bende sen gibi doguramıycam galiba diyodum😂
Umudunannesi Kuzeyufuk 41 sonuna kadar bekleriz hala gelmemiş olursa suni ile başlarız duruma göre sezeryan planlarız dedi. Yarın kontrolümz var yine 🥺