Hanimlar merhaba anne oldum bebeğim 34.haftada epidural sezeryanla dogdu 2 kilogram 😚sebebi tansiyon yüksekliği düşüremediler sekerimde var suan kuvezde bebeğim cok şükür iyi ne zaman kucagima alirim bekliyorum ben cok iyiyim insallah sizlerde tez zamanda bebeginize kavusursunuz sizlerden bol bol dua istiyorum cok guzel bi duygu😍