Her akşam önce doğum hikayelerini okur sonra ben nezaman yazıcam acaba diye hayal ederdim. Biraz erken nasip oldu ama olsun çok da güzel oldu 🙏❤. Gelelim o güne normalde verilen sezeryan tarihim 4mayıs cuma günüydü bizde gecen hafta pazar günü nasılsa daha iki hafta var bari son bir defa avm ye gidip eksiklerimizi tamamlayalım birde kahvaltı yapalım dedik. Bu arada bir de üç yaşında bir oğlum daha var sabah onu giydirirken hafiften belime kramp tarzı ağrı girmeye başladı ama çok önemsemedim. Sonra gittik kahvaltıdan sonra yine hafif hafif girmeye başkadı ama böyle bağırtıcak gibi değil tabi sonra ertesi gün 23nisan diye oğluma film izletelim dedik orda artmaya başladı bu sefer adrt ağrısı gibi ağrı oldu ama yine çok ağır değil hafif hafif eşime sinemadan çıktıktan sonra hadi eve gidelim uyucam ben yoruldum dedim merdivenlerden inerken birden bir sızıntı başladı ilk başta idrar kaçırıyorum sandık ama sancı her sızıntıdan sonra daha da artmaya başladı. Doktorumu aradım hemen eve git duş ama durmazsa o sızıntı hemen gel dedi emniyet şeridinden uça uça eve geldik duş aldım ama hiç durmadı böyle bardak boşalır gibi değil ama ılık ılık sızıntı şeklinde oldu sonra hemen gel dedi doktorum doğumun başladı senin diye bavulumu aldık hemen haftane süslerimide kapıya koyduk oğlumu kayınvalideme bıraktık annemi aldık hastaneye gittik bst girmemle sancım 100lerde çıktı ama ilk oğlumda sancım daha fazlaydı bunda adet sancısının bir üst leveli gibiydi 🙈 ilk doğum sezeryan diye riske atamam dedi yarı. Saat içinde ameliyata girdim çıktım paşam 36+4günlük doğdu için solunum sıkıntısınoldu üç gün yoğumbakımda kaldı 52cm 3.200grm doğdu üç gün içinde 150gramını verdi ama şimdi evdeyiz çok şükür bugün tam bir hafta oldu iki çocuk biraz zor ama çok güzelmiş ❤❤ İnşallah hepinizin çok kolay bir doğumu olur ama sağlıkla selametle inşallah 🙏🙏 (çok uzun oldu kusura bakmayın🙈)