Hazalveannesi Canlarım özel yenişehir hastanesine giden varmı aranızda dr haldun canova’ya bana bi yardımcı olurmusunuz lütfen kendime iyi bi doktr bulamadım yada başka bi hastane başka bi doktor önerebilirmisiniz rica etsem🌸
tambirminnos Hazalveannesi akademi Kaan bey çok iyi o da Forum yaşam Hastanesi’nin üst tarafında çok iyi bir dr ilk dogumumu yapmıştı, tanıdık olmasaydı şu an gittiğim tekrar Kaan beye giderdim
mikican Hazalveannesi ben Mersinde tatildeyken bir kere Haldun Beye kontrol amaçlı gitmiştim güler yüzlüydü ama sanırım takipli hastası olmadığım ve olmayacagım için biraz basından savdı gibi geldi. Bir de öğretmenim diyince pandemide iyi yattınız biz hep hastanedeydik gibi kabaca bir söylemi oldu çok hosumuza gitmedi. İnstagramda baya aktif ama memnun olan çok hastası var. Hastane çok kalabalık geldi bana bir de hastaneyi sevemedim.
ipktos Hazalveannesi Forum yaşam Gülay Özdemir veya Himmet Özdemir ikiside harika Gülay hanım çok sakin bir doktor beni aşırı rahatliyordu. Sorularına sabırla cevap verir
Duru3333 Hazalveannesi bende Haldun hocanın takipli gebesiyim çok memnunum çok seviyoruz doktorumuzu aşırı yoğunluğu dışında rahatsız eden bişey yok. Herşey ile ayrı ayrı ilgileniyor ve siz sormadan bile anlatması gereken herşeyi anlatıyor
hilalmurat3362 Merhabalar ben geçen ki doğumumda city hospitale gittim evime yakindi ikincisindede ayni hastaneye gidicem yarin ilk randevum ama doktorumu degistirdim dediginiz hastane ve doktorada hic gitmedim
Hazalveannesi hilalmurat3362 Canım çok saol öncelikle city hospital çok uzak geliyo bana toros devlet hastanesinin orda oturuyorum o yüzden yenişehir olsun dedim ama aklım çok karışık 18+2 yiz nerdeyse doguracam bi doktr seçemedim kendime🤷♀️
SeHer1909 City hospital Türkan hanımda doğum yaptım 4 Ağustos ta Hamileliğimi öğrendiğimden beri aynı Dr a devam ettim çokkk memnun kaldım hatta eşim bile memnun kaldı 40 kontrolünde hediye götürücez 😇😀 Başka bir Dr a asla ihtiyaç duymadık
Hazalveannesi SeHer1909 hıım bebeginiz saglıkla büyüsün insallah mezitli uzak geliyo bana yok sa çok isterdim hastaneyi çok begeniyolar🥰
Nvshpltk Akademide Ahmet Kaan kocaya gidiyorum ikinci gebeliğim ilkinde onda yaptırmıştım şimdide ona gidiyorum pozcuda Yenişehir’le aralarında çok mesafe yok fikir olsun 🥰
ozgeaa Sezin saygı Özyurt a gidiyorum özel kliniği var ilgi ve alakasından çok memnunum. Tarsus tan gelip gidiyorum 38. Haftaya girdik
Hazalveannesi ozgeaa kliniği nerde canım mersin de birde muayene ücreti doğumu hangi hastanede yaptiriyo
ozgeaa Hazalveannesi kliniği Yeni Mahallesi Gazi Mustafa Kemal Bulvarı Ofis:20, 33330 Mezitli. Muayene ücret 250 TL
Hazalveannesi Nvshpltk çok saol canım muayene ücreti ne kadar acaba kaan hocanın doğum ücreti hakkında bilginiz var mı
Hazalveannesi mikican canim haldun canova’yı çok övdüler bana bende forum yaşama gidiyorum oğluma orda dogum yapmistim 7 yil once ama su an kimse memnun dgl forum yaşamdan o yüzden çok kararsizim eşimde karar ver artık çocuk doğacak🤭nerdeyse diyo
ipktos Hazalveannesi Geçen yil orda doğum yaptım canım ne konuda memnun değiller ben memnun kaldım doktorum çok iyiydi hemşireler anestezi uzmanı hepsi çok iyiydi çok güzel ilgilendiler.
Hazalveannesi ozgeaa muhakkak iyidir ama250 tl fazla dgl mi canım birde hangi hastanede doğum yaptırıyo