Kızlar 17. Haftadıyım eklem agısı ve buranda nezle gibi yanma ve akıntı var dünden beri acaba bu covitmidir panık atak var hastaneye yatırma durumu olur diye teste gitmeye de korktum ilaç veriyorlarmı hamlielere ne yapmamız gerek çok tedirginim atlatanlar yazabılırmı?