Kızlar merhaba 2 gün önce yazmıştım 18 ine gün aldık sezaryen diye. 15 i 16 ya bağlayan gece 12.30 suları gibi yatmaya hazırlanırken sızıntı şeklinde suyum gelmeye başladı. Akıntıdır diye önemsemedim sıklığı artınca doktorumu aradım hastaneye gitmemi söyledi geldik nst ye bağladılar her şey normal. Beni de bir gülmek aldı ki sormayın olayın şokuyla herhalde. Her neyse hazırlıklarım yapılmaya başlandı ve yürüyerek ameliyathaneye gittim. Önce belden iğneyi vurdular inanın hiç bişey anlamadım sonra sakinleştirici hafif baş dönmesi olacak dedi oldu uzandım sondayı takmış hiç anlamadım🙈 başlamışlar ben hala etrafı inceliyorum 15 dk sonra koynuma verdiler oğluşumu🌿😊 böyle kızlar çok şükür ben atlattım duam sizlere🌸 sorunuz varsa alabilirim💙