durucuk123 daha önceki gebeligimde kanama şikayetiyle gittim yatış verdiler tabi bu arada sadece alttan baktılar hart diye soktular o şeyi alttan bakarken. Bir iki gün progestan bile vermediler kanamayı durdurmak için ve malesef HCG değerim düştü ve kesem bozuldu. Tabi ki daha bununla bitmedi kurtaj yaptılar rahmimi temizlemek için. Kürtaj masasına yatarken hüngür hüngür ağlıyordum hemşire ne dese begenirsin: “Canım biraz daha ileri yatar misin kürtaj yaparken cizmelerim kan oluyo daha yeni aldım.” Dedi. Daha sonra doktor geldi narkoz iğnesi yaptı bana uyumami bekliyor. Benim yüzüme baktı uyumadigimi gördü hemşireye diyor ki: “e bu daha gitmemiş” gülerek. Ben daha sonra narkozun etkisiyle uyuyacak gibi oldum doktor bana el sallıyor gülerek:“bay baaayyy” diyor. Yemin ediyorum 1 ay kendime gelemedim. Psikolojim bozuldu. Evde de huzursuzluk çıkarıyordum.Esim beni taniyamiyordu.Allah korusun şimdi aynı şeyleri yaşasam acımı bir kenara bırakır şikayet etmedik yer birakmazdim