Elif26a Merhaba bu ikili test down sendromu için yapılan test diğerleri ne için yapılıyor ve 2li test yaptırdıktan sonra onlara gerek var mı
Selo39 Elif26a benim ikili test normal çıkmıştı, doktorum 3 ve 4 e gerek yok demişti, ama detaylıyı da yaptırdım ben 👍🏽
Deletedmom417 Elif26a ikili temiz çıkarsa 3lü 4lü ye gerek yok diye biliyorum en azından bana yapılmadı
Canimannem Benim doktorum da dörtlü taramanın ikiliden daha önemli olduğunu söylemişti. Ben de detayliyi yaptirdim . Kesinlikle de yapilmasi gerektiğini dusunuyorum. Servikal yetmezligim var ve detaylida öğrendim bunu… 🧿🦋
Canimannem Elif26a Servikal yetmezlik tespit edildiğinde erken doğum riskin oluyor. Ben bunu detaylida öğrendim. Sonra serklaj yapildi.