Cnbyyyyyyyy Elif26a bebeğin büyümesi ve yerini genişletmeye çalışmasından dolayı oluyor bu agrılar zamanla geçiyor sorun yapmayın
Veraveannesi Sen bide 38 e gel gör bel ağrısını uyku yok sıfır inanılmaz rahatsız ama ilk haftalardada vucutta tepki olarak oluyor eğer çok şiddetli değilse normal karşılanıyor cinseyetine erkek diyorlar bel ağrısı çekince ☺️