Svdsrdl Benim bildiğim kadarıyla dis gebelikte ayni normal gebelik gibi ilerliyor, degerler tm 2 kat artiyor hizli bi sekilde 1000li degerlere cikiyor. Ama kimyasalda belli bi deger cikip dusmeye basliyor. Doktorunuz kimyasal dediyse sizin de biraz daha cikip dusmeye baslayacaktir diye dusunuyorum.