Glcn4367 hayır benim bebeğim 41+1 doğdu 2700 😅 ben çok minyonum o yüzden dediler. Bende çok taktım hatta ağladım ama şuan 2 aylık 4800 hop diye topluyorlar hiç canını sıkma bak ben de senin gibi taktım hep ağladım millete bakıyorum hep 3700 3500 ama hemencecik toplandı üzülüp harap etme kendini