Pnrbtr Pendik medipolde doğum yapan annelerimiz var mı? Suit oda 500 tl denildi. Normal odaları tek kişilik mi? Ebeler nasıl? Odalar nasıl? Çok merak ediyorum. Doğum yapan varsa aydınlatabilir mi 🥰
Yagizalpp Pnrbtr odalar tek kisilik . Fatoş ebe harika benim dogumuma doktorla girmisti. Suit bence gereksiz.
Yagizalpp Mevakusunannesi normal doğum semra hanmda dogum yaptim nöbetciydi ve cok memnun kaldim cok güzel davrandi sayesinde ilk dogumdaki travmami atlattim.
Deleted5544 odalar cok güzel tek kisilik ve ferah suit odaya hic gerek yok bana kalırsa ben sezeryan oldum ebelerle ilgili bilgim yok ama hastaneden cok memnun kaldım ☺️
Sedossss Yagizalpp merhaba bebek doğduktan sonra ameliyathanede mi muayene ediyolar yoksa başka odaya mı götürüyorlar