Mhtap4467 Merhabaa🌺😍32.hafta olduk da. İnstg biraz bakındım Akdenizo diye bir yer bide esen nakış atölyesini beğendim.ikisinden birinde yaptıran var mı?memnuniyet seviyeniz nedir acaba:)
zuhalrmz Mhtap4467 novibeba diye bir sayfaya yaptırıyorum bende. Rokoko işlemeli çok şık duruyor tavsiye ederim.
drcygt Mhtap4467 esen nakış atölyesine sipariş verdim ben 2gün önce 4 haftaymış teslim süreleri o yüzden bekliyorum daha 🤷🏻♀️
Ftm_bkdmr Dediğin sayfaları bilmiyorum ben ama İnstagram da ben mucize miniklere yaptırdım çok da memnun kaldım
Mhtap4467 bilgi olsun diye yazayım dedim de eltim baskılı yaptırdı.yıkadıkça soluyor diyor nakışlı tavsiye etti.bende nakış belki canını acıtır gibi düşünüyordum ama sonuçta bunlar daha çok hatıra amaçlı ondan dolayı nakışlı daha mantıklı ve uzun ömürlü geldi
Evvrim Mhtap4467 Esen nakış atölyesinden yaptırdım cok güzell geldi yıkadım ütüledim hiç bir sey olmadı
Mhtap4467 Bende iletişime geçtim de bir kaç yerle akdenizo aşırı pahalı esen nakış en azından biraz daha uygun