Bellaaa Arkadaşlar 35 olmasi gereken maksimum değer 70′ti sonra 44 e düştü hala 9 rakam karaciğer enzimi Ast yuksek bende. Böyle bir durumu olan , tedavi olan gebe arkadaşımız var mi? Öneriler? Şu an 9 haftalık gebeyim..🧚♂️
Derya1233 Bellaaa 29. Haftamdayım canım. Benimde karaciğer enzimlerim yüksek çıktı. Aynı zamanda demir ve kalsiyum eksikliğimde varmış. Ama doktorum kan ilacını ve vitamin ilacını bıraktırdı şuan içmiyorum. 1 hafta sonrasi için karaciger için test istedi tekrar .
Nurdan_flz1 Bellaaa ben 38.haftadayım ellerm ve ayaklarım aşırı kaşınıyordu dün baktırdım benimde yüksek çıktı karaciğer enzimlerim demir ilacı+oöega 3+magnezyum kullanıyordum doktor bunları bırakmamı söyledi yani ilaçlarda yükseltiyor ilaçları bıraktım bir kaç gün sonra tekrar kan testi yaptıracağm
Zahideuras Bellaaa canım kullandıgım vitamin ılacları agır gelebiliyor doktor bir sure ara verdırıyor bu zaman zarfındada bol su elinden geldgı kadar yagsız beslen normale donuyor cok yuksek degil sıkma canını
Bellaaa Derya1233 ilaçları kullanmadan böyle çıktı değerlerim sorma. Enzim yüksekliği önemli. Göz ardı etmeyelim. Gebelik sarılığı vb bahsediliyor okuduğum yazılarda. Kilosu fazla olanlarda karaciğer yaglanmasina bağlı da çıkabiliyor. Benim kilom normal . Senin kilo alimin nasil oldu ? Kilomuz yüksekse bu ara yağlı gıdalardan uzak durup bol sebze ve meyve.. Akdeniz diyeti.. 🎉
Hcrsrknilay14 Benimde yüksek çıkmıştı 20 li haftalarimdaydi. Benim kullandığım ilaçlardan yüksek çıkmış biraz kullanmadım ilaçlarımı sonra düzeldi düştü değerler . Usg felan bakmışlardı yağlanma veya safrada tas mi var diye çıkmamisti bsey
Bellaaa Nurdan_flz1 Haklısın ilaçlar da artırıyor. Ben de saglikciyim ve karaciğer enzimi yükselmesi demek aslında vücutta detoksun yapılamadığının göstergesi aslında..
Defnee9191 Vitaminlerden dolayı enzimi yüksek çıkan arkadaşlar, enzimler normale döndükten sonra vitamin kullanmaya devam ettiniz mi?