Selam kızlar 🤗 Normal doğumdan çok korktuğum için kendi istediğimle sezaryana karar verdim çevremdekiler baya korkuttu tabi sezeryan için ama hiçte öyle olmadığını yaşadım ve gördüm .Belden iğne hiç acıtmıyor hissetmedim bile uyuştuktan sonra sonda takıldı hissetmedim onuda , odaya geldikten sonra sürekli Ağrı kesici yapıldığı için ağrı hissetmedim uyuşukluK geçince hemşireyle yürüdük direk karşıya baktım sonra eşimle yürüdüm sık sık eve geçince ilk üç gün hafif ağrılar yaşadım ağrı kesici verdi doktor onu kullandım bugün 5.günüm ve çok şükür gayet iyiyim ağrılarda azaldı artık işlerimi yapabiliyorum . Herkesin vücudu Farklı olabilir tabi ama kendinizi korkutmayın strese girmeyin herkese çok kolay doğumlar olsun inşallah 🤗
Faydasını gördüğüm içecek ve kullandığım eşyalara gelirsek;
- Bol şekersiz nescafe baş ağrısı için ve bitter çikolata .
- Sade soda ve kayısı suyu karıştırıp içtim gazım kolay çıktı.
- Komposto götürdüm
- Humana çay ve Promalt içecek süt için işe yaradı.
- Süt artırıcı beslak damla hemşire önerdi işe yaradı.
- Gerekmez belki diye gümüş kapak almamıştım ama ikinci gün göğsüm yanıp acımaya başladı krem sürdüm geçmedi lansinoh ,kalkanı aldım hemen taktım ve göğsüm yumuşadı rahatladı acısı geçti .
Umarım sizlerde faydası olur 🤗