Aysegul2306 canim benim adetim gecmeden yaptigimda 2.17 çıkmıştı hic unutmam. Doktor gebelik yok dedi haliyle ama ic sesim.hep var diyodu ve yukselecek bu deger diyordum, cok sukur oyle oldu 18 haftalik hamileyim suan da. O deger yukselebilir belki seni umutlandirmak istemem ama insallahhhhh vardir canim benim. Gec dollenme de yasiyir olabilirsin🌹