Merhaba hanımlar göbeğimde çatlak oluştuktan sonra çooook kaşınmaya ve kabarmaya başladım. Gebelik kolestazından şüpheleniyorumm aranızda bilgisi olan var mı ? Çünkü eğer ben de varsa 37. Haftada mecburi doğum başlatılması gerekiyormuş.. çatlakları benim gibi çok kaşınan ama kolestazı olmayan var mıı ? 😔