Merhaba herkese;
21 haftalık hamileyim dün akşam ufak bir motorumuz var onunla birkaç yere gittik ve çok soğuk yedim çok üşüdüm, bu gün kalktıgımda haliyle boğazlarımda gıcıklık ve kuru öksürük oldugunu farkettim, ballı limonlu çay pekmez vs biraz rahatlatıyor fakat eskiye dönüyor hemen bildiğiniz hamilelerinde kullanabileceği bitkisel ilaç çay vs var mı? Yardımlarınız benim için çok önemli şimdiden çok teşekkürler❤️