Kizlar merhabalar 27+4 haftalik dogum yapmistim 11.07.2020′de bebegim 62 gun kuvezde kaldi solunum sikintisi vardi 1hafta enfeksiyon atlatti tum hastaliklarimizdan kurtulduk cok sukur ve dun taburcu olduk gunduz tum gun uyudu gece sagolsun uyutmadi sıdalandı hep 😀Ama olsun yanimda olsunda varsin uyutmasin,Premature Anneler icinizi ferah tutun Umarim Hepiniz bu mutlulugu yasarsiniz 🥰