GulcanYvz Kızlar 36+2 yim bugün aşırı karın sertleşmesi yaşıyorum taş gibi oldu karnım hareketleri az ama olan hareketler canımı acıtıyor uzanınca daha hafif sertlik ama ayakta gezinince bişeylerle uğraşınca aşırı artıyor normal mi nasıl takip edebilirim
leylavci_ GulcanYvz bende 36 +2yım benimde sıkayet lerim aynı canım cok toplanıyor bir tarafa tas gıbı neden oluyo acaba🤔
sanem68 GulcanYvz normal galiba bende bir hafta on gündür aynı durumdayım evde tadilat var biraz yorgunluğa bağladım ama belki son ay diye öyle bilemiyorum sürekli sertleşiyor harektelride eskiye göre azaldı randevumada nerdeyse 15 gün var 🤕
GulcanYvz sanem68 aynen benimde azaldı olan hareketlerde sert ve kasılma şeklinde dün çok vardı post açtım bu yüzden bugün iyiyim ama